Friday, January 2, 2009

MOst happy day after dec 24!!!!

Finally she belong to sum1...tat is My fren...i thnk nt my fren la...Is my bro caz i treat him as MY Bro...i knw tis GUy 8-9 years ago...they nw ar 1 pair...hope they oways happy...N wont hav any unhappy thng happen on them.....Hope him will care her everytym...N try to giv her everythng she wan....make rite decision for her...caz her is a ppl HU dunno hw to make own decision....i thnk he can lead her to the rite ways....caz i trust him...he can do it..me N him stil fren...GOD bless Them....

你哭着拿下银手链还我的时候....最近你躲我有了理由....别说我的爱让你惭愧....不配拥有....珍惜不就是温柔....当你说抱歉爱上了我的好朋友.....原来心酸比心痛难受.....茫然的走到了门口....倔强还是念旧.....我听见我回头......说你们要快乐要天长地久.....你们没有错爱是自由....走出这扇门后.....至少我还有辽阔.....你们要快乐要.....紧紧牵手....你们不幸福.....我会难过....成全最爱的人....不是为了看着她寂寞.....当你说抱歉爱上了我的好朋友....原来心酸比心痛难受....茫然的走到了门口....倔强还是念旧....我听见我回头说....你们要快乐要天长地久.....你们没有错....爱是自由....走出这扇门后....至少我还有辽阔.....你们要快乐.....要紧紧牵手....你们不幸福....我会难过.....成全最爱的人不是为了看着她寂寞....过去曾让你笑得更甜不代表有权利要你纠结.....虽然遗憾 爱情也有它的季节.....风不能吹就做最潇洒落叶......你们要快乐要天长地久....你们没有错.....爱是自由走出这扇门....后至少我还有辽阔.....你们要快乐要.....紧紧牵手....你们不幸福.....我会难过成.....全最爱的人不是为了看着她寂寞....


Is tis song singing on me???...hahaha.....YAYA.....I thnk so....

No comments:

Post a Comment